Trenér A-mužstva Vašíček končí v Bernarticích

28.06.2012 14:58

 

Pro všechny příznivce Bivoje bych chtěl na závěr mého působení v Bernarticích napsat pár řádek. Do Bernartic jsem přišel v roce 1996 jako hráč do 1.B třídy, od roku 2001 jsem veden jako trenér. I když ve specifických podmínkách jsem byl spíše organizátor fungování mužstva. Všechno fungovalo perfektně, kluci byli skvělí. Po nástupu do funkce ředitele školy jsem převzal i post organizačního pracovníka. Dlouhá léta kvalitní a obětavá práce trenérů mládeže vyvrcholila postupem dorostu do krajského přeboru a dnes většina kádru je tvořena těmito hráči. Protože nemůžeme nakupovat hráče, museli jsme pracovat s odchovanci a případné posily musely zapadat i lidsky. Ve většině případů se to podařilo. Po postupu do 1.B v roce 2008 jsme vždycky bojovali o postup, ale na jaře nám to uniklo. Postupující oddíly byly ekonomicky silnější.

Až v letošním roce se to podařilo, i když z 2. místa. S umístěním jsem spokojen, protože se nám nepovedlo jaro a nakonec jsme přesto vybojovali 2. místo. Jinak mužstvo vystupovalo kompaktně, i přes zranění hráčů a neúčasti pro pracovní vytížení, se všichni snažili o co nejlepší výkony. Ano, závěr byl hektický. Máme mladé mužstvo a někteří hráči poprvé hráli s vědomím, že musí. Bylo to znát a ke konci nervozita stoupala. Ale povedlo se a po 26 letech se bude hrát v Bernarticích 1.A třída. Potřebujeme posílit, protože máme velmi mladé mužstvo, které má perspektivu, ale někdy doplácí na nezkušenost.

Nedokážu odhadnout, co bude, protože u mužstva končím. Odcházím pracovat do Tábora na sportovní fotbalovou a hokejovou školu a budu trénovat Sokol Sezimovo Ústí. Musím se zapojit do projektu FC MAS Táborsko, protože na škole, kde budu působit, fungují jeho sportovní fotbalové třídy. Budu pracovně vytížen, proto jsem musel opustit fotbalovou partu v Bernarticích. Na ně nikdy nezapomenu a doufám, že i oni mi prominou můj kvapný odchod.

Ještě jednou bych chtěl poděkovat za perfektní léta v Bernu a přeji minimálně udržení v 1.A. Ať potkáte velmi málo třízáviťáků!!! Vašon

Zpět